תקנון האתר

תאריך עדכון אחרון 01.01.25

נסטיקס אחזקה בע"מ ("אנו" או "החברה"), מודה לך (להלן: "את/ה" או "הלקוח") על שבחרת להיכנס ולעשות שימוש באתר אותו מנהלת ומפעילה בכתובת https://www.householding.co.il  (ה"אתר") ובאפליקציית התוכנה של החברה המסופקת לך לשימושך להורדה באמצעות אתר האינטרנט ו/או באמצעות הטלפון הנייד שלך (ה"אפליקציה", וביחד עם אתר האינטרנט "הפלטפורמה ")).

  1. מערכת יחסים חוזית בין המשתמש לחברה

תנאי שימוש אלו (" תנאי השימוש " או " התנאים ") מסדירים את הגישה או השימוש שלך בפלטפורמה (" השירותים ").

אנא קרא תנאים אלו בעיון לפני הגישה או השימוש בכל אחד מהשירותים .

תנאים אלו יוצרים מערכת יחסים חוזית בינך לבין החברה והשימוש והגישה שלך לשירותים מהווים את הסכמתך להיות כפוף לתנאים אלו . אם אינך מסכים לתנאים אלו , אינך רשאי לגשת או להשתמש בשירותים . תנאים אלו מחליפים במפורש כל הסכם או סידור קודם איתך . החברה עשויה לסיים מיידית תנאים אלו או כל שירותים איתך , או להפסיק להציע או לסרב לגשת לשירותים או לכל חלק מהם , בכל עת ומכל סיבה שהיא , על אף הוראות תנאי שימוש אלו .

תנאים משלימים ו / או מתוקנים עשויים לחול על שירותים מסוימים , ותנאים משלימים / מתוקנים אלו יימסרו לך בקשר לשירותים הרלוונטיים , לפי העניין . תנאים משלימים הם בנוסף לתנאי שימוש אלו , וייחשבו כחלק מתנאי השימוש לצורך השירותים הרלוונטיים . במקרה של סתירה בין תנאים משלימים לתנאי שימוש אלו , התנאים המשלימים יגברו .

החברה עשויה לתקן את התנאים הקשורים לשירותים מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה . תיקונים לתנאים יהיו בתוקף שבעה (7) ימים החל ממועד קבלת התראה בגין שינויים או מיד בקשר עם פרסום התנאים המשלימים בשירות הרלוונטי . באחריותך לקבוע אם התנאים תוקנו לפני כל שימוש בשירותים , והמשך הגישה או השימוש שלך בשירותים לאחר פרסום כזה מהווה את הסכמתך להיות כפוף לתנאים , כפי שתוקנו .

האיסוף והשימוש שלנו במידע אישי בקשר לשירותים הוא כפי שנקבע במדיניות הפרטיות של החברה המובאת להלן / הנמצאת בכתובת מדיניות הפרטיות .

  1. השירותים

השירותים הינם פלטפורמה טכנולוגיה שמחברת המחפשים שירותי אחזקת בית לבין נותני שירות עצמאיים ( להלן " נותני השירות "). השירותים זמינים אך ורק לשימושך האישי ( לא מסחרי ) - אלא אם כן הוסכם אחרת בכתב בהסכם נפרד איתך .

כדי לבצע הזמנה של שירות , עליך ליצור קשר עם מוקד השירות של החברה באמצעות טלפון במספר 0533062772, או על ידי שליחת הודעת ווטסאפ (whatsapp ), או באמצעות משלוח דואר אלקטרוני לכתובת Sales@householding.co.il   (להלן יחד: "מוקד השירות ").

שעות פעילות מוקד השירות הן:

א-ה: 08:00-16:00

ו' וערבי חג: 08:00-12:00

לאחר ביצוע ההזמנה , החברה תיצור קשר עם נותן השירות המתאים ותאשר את פרטיו עם הלקוח . נותן השירות ייצור קשר עם הלקוח כדי לאשר את מועד ההגעה . נותן השירות יגיע לביצוע השירות בזמן שנקבע מראש בין הלקוח לנותן השירות . מועד ההגעה יקבע במרווח זמן סביר שייקבע על ידי נותן השירות ללקוח . הלקוח אחראי לספק לנותן השירות גישה נוחה למקום ביצוע השירות . האחריות לביצוע השירות , איכותו והשלמתו בזמן , מוטלת על נותן השירות .

החברה מספקת פלטפורמה טכנולוגית בלבד ואינה אחראית על ביצוע שירותי האחזקה המבוצעים על ידי נותני השירות , איכותם או השלכותיהם . אתה מאשר ומסכים כי החברה אינה מספקת שירותי אחזקת בית . השירותים של החברה נועדו לשימושך , אם בכלל , לצורך בקשה ותזמון שירותי אחזקת בית עם נותני השירות . מובהר בזאת כי החברה אינה מתחייבת כי כל השירותים יהיו זמינים בכל אזורי הפעילות .

החברה אינה מבטיחה את התאמתם , בטיחותם או יכולתם של נותני השירות . באחריותך הבלעדית לקבוע אם נותן שירות יענה על צרכיך וציפיותיך . למרות שהחברה שואפת כי המידע באתר יהיה מדויק ככל האפשר , מאחר והחברה מסתמכת על מידע המסופק על ידי צדדים שלישיים , לרבות צדדים שלישיים המספקים לה שירותים , אין לחברה כל שליטה על מידת נכונות ושלמות המידע אשר מועבר אליה , ולכן אינה ערבה לכך כי המידע המופיע באתר ו / או באפליקציה יהיה מדויק , מלא , אמין , עדכני , וחופשי משגיאות ו / או מטעויות . בשימוש בשירותים , אתה מאשר כי ייתכן שתיחשף למצבים הכוללים נותני שירות שעלולים להיות לא בטוחים , פוגעניים , או בלתי מקובלים אחרת , וכי השימוש שלך בנותני השירות שנקבעו או תוזמנו באמצעות השירותים הוא על אחריותך ושיקול דעתך .

  1. מנהל שירות אישי

אלא אם יתבקש אחרת על ידך, נותן השירות בהגדרת תחום פעילות של הנדמן אשר ביצע את השירות הראשון עבורך לתחום פעילות של הנדמן באמצעות פנייה שלך דרך הפלטפורמה יהיה מנהל השירות האישי שלך וזאת בכפוף לאישור החברה (להלן: "מנהל השירות האישי"). תפקידו של מנהל השירות האישי יהיה לתת מענה בביצוע ו או ניהול לכל בקשות השירותים שיתקבלו על ידך בעתיד באמצעות הפלטפורמה.

במידה ויתבקש על ידך שירות שאינו בתחום מומחיותו של מנהל השירות האישי, מוקד השירות או מנהל השירות האישי יפנו אל נותן שירות אחר (להלן: " הספק הנוסף ") על מנת שיוכל לספק לך את השירות הנדרש.

האמור בתנאי שימוש אלו בנוגע לנותן שירות יחול בשינויים המחויבים גם על שירות שניתן על ידי ספק נוסף על ידי שימושך בפלטפורמה.

  1. אחריות

על אף האמור בסעיף 2 לעיל , ספק השירות וגם החברה תספק ללקוח אחריות בקשר לביצוע השירותים על ידי נותני השירות למשך תקופה של תשעים (90) ימים ממועד ביצוע השירות , בהתאם לתעודת אחריות שיקבל הלקוח מאת נותן השירות בעת סיום מתן השירות .

בשירותים שניתנים בעלות של מעל לעשר אלף שקלים חדשים (10,000 ₪) על הלקוח לפנות אל מוקד השירות על מנת לקבל אישור לאחריות לביצוע אותו שירות מצד החברה , , אם הוחלט לאשרה , תימסר ללקוח בכתב ו או בהודעה למייל ו או לווצאפ של הלקוח לפני מועד תחילת העבודה של נותן השירות . במידה ולא התקבל אישור כאמור לפני תחילת מתן השירות , מובהר כי החברה אינה מחויבת להעניק אחריות בנוגע לאותו שירות .

בכל ביצוע עבודה של נותן שירות על הלקוח להסדיר את אחריות על ביצוע העבודה מול נותן השירות לפני ביצוע העבודה .

מבלי לגרוע מהאמור בתעודת האחריות שיקבל הלקוח בעת סיום מתן השירות , האחריות המפורטת לעיל אינה מגנה מפני : ( א ) פעולותיך שגורמות נזק , במישרין או בעקיפין ( ב ) תקלות , פגמים או בעיות שאינם נובעים באופן ישיר מהתיקון שמבוצע על ידי נותן השירות , ( ג ) בעיות , ליקויים או תקלות שהיו ידועים ללקוח בטרם קבלת השירות או שלא דווחו לנותן השירות מראש .

החברה לא תישא באחריות מכל סוג שהוא לנזק , פגיעה , אובדן או תביעה כלשהי מצד צד שלישי אשר היה נוכח בבית הלקוח , בטענה כי נגרם לו נזק כתוצאה משירות שקיבל הלקוח מאת נותן השירות . הלקוח מצהיר ומאשר בזאת כי הוא האחראי הבלעדי לכל נזק , פגיעה או תביעה כאמור , וכי החברה פטורה מכל אחריות בקשר לכך , לרבות אחריות ישירה , עקיפה , נלווית או תוצאתית .

יודגש כי התחייבויות החברה במסגרת האחריות הכלולה בתנאים אלו מותנות בהודעה מיידית שלך לחברה על תביעתך להפעלת האחריות כאמור בתנאים אלו . האחריות לא תחול על כל נזק שיגרם כתוצאה מאי הודעה כאמור .

  1. הגבלת אחריות החברה

החברה אינה אחראית לנזקים הנובעים מכוח עליון , לרבות מלחמות , מגבלות ממשלתיות , שיטפונות , רעידות אדמה , טורנדו או כל פעולות שאינן בשליטה של החברה .

למעט כפי שנקבע במפורש במקום אחר בתנאים אלו :

  1. השירותים ניתנים "כפי שהם" ( As-Is ). החברה מתנערת מכל ההצהרות והאחריות, סטטוטוריות, מפורשות או משתמעות, אלא אם כן הן נקבעות במפורש בתנאים אלו, כולל האחריות המשתמעת להתאמה למטרה מסוימת ואי-הפרה. בנוסף, החברה אינה מציגה או מבטיחה לגבי האמינות, המהימנות, האיכות, ההתאמה או הזמינות של השירותים או כל סחורה או שירותים שהושגו באמצעות השימוש בשירותים, או שהשירותים יהיו ללא הפרעות או שגיאות.
  2. בשימוש בשירותים אתה מסכים כי כל הסיכון הנובע מהשימוש שלך בשירותים , וכל סחורה או שירותים של צד שלישי שהושגו בקשר לכך , מוטל עליך בלבד , במידה המרבית המותרת על פי חוק .
  3. במקרה שהשירות כולל החלפת חלקים , האחריות על החלקים החדשים תהיה בהתאם להוראות היצרן .
  4. שום דבר הכלול בהצהרה זו לא ישנה את זכויותיך כצרכן במידה שאינה מותרת על פי הדין החל .

 

  1. הגבלת אחריות כללית

נותן השירות אחראי לביצוע השירות באופן מקצועי ובטיחותי , ויעניק ללקוח את כל האישורים הנדרשים . הלקוח רשאי לבקש מנותן השירות שיציג לו את האסמכתאות לאישור מקצועי שנדרש על פי חוק ו / או כיסוי ביטוח לפעילות העסקית של נותן השירות . נותן השירות מחויב להחזיק בביטוח מקצועי מתאים המכסה נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מביצוע השירותים . הנך רשאי לדרוש מנותן השירות להציג את פוליסת הביטוח שלו וכן את האישורים המקצועיים ( אם נדרשים על פי חוק ).

למעט כפי שנקבע במפורש במקום אחר בתנאים אלו :

1.      בשום מקרה , גם אם החברה ו / או נותן השירות הוזהרו על האפשרות לנזקים הבאים , אלא אם כן נאסר במפורש על פי החוק החל הקשור לשירותים , החברה ונותן השירות לא יהיו אחראים כלפיך לכל נזקים עקיפים , מקריים , מיוחדים , לדוגמה , עונשיים או תוצאתיים , כולל אך לא מוגבל לרווחים אבודים , אובדן נתונים , פציעה אישית או נזק לרכוש . החברה ונותן השירות לא יהיו אחראים לכל נזקים , חבות או הפסדים שנגרמו לך כתוצאה מהשימוש שלך או ההסתמכות שלך על השירותים או חוסר היכולת שלך לגשת או להשתמש בשירותים ;

2.      החברה לא תהיה אחראית בקשר עם כל עסקה או מערכת יחסים בינך לבין כל נותן שירות , גם אם החברה הוזהרה על האפשרות לנזקים כאלה .

3.      החברה ו / או נותן השירות לא יהיו אחראים לעיכוב או כשל בביצוע הנובע מסיבות שאינן בשליטתם הסבירה . .

4.      על אף כל דבר בתנאים אלו הסותר זאת , בשום מקרה לא תעלה האחריות הכוללת של החברה כלפיך בקשר לשירותים על התשלום ששולם לחברה בקשר עם השירותים בגינם שולם התשלום .

5.      על אף כל דבר בתנאים אלו הסותר זאת , בשום מקרה לא תעלה האחריות הכוללת של נותן השירות בגין ביצוע שירותי האחזקה המבוצעים על ידי נותני השירות כלפיך בקשר לשירותים על 25% מהתשלום ששולם לחברה בקשר עם השירותים בגינם שולם התשלום .

6.      בשימוש בשירותים אתה מסכים כי כל הסיכון הנובע מהשימוש שלך בשירותים , וכל סחורה או שירותים של צד שלישי שהושגו בקשר לכך , מוטל עליך בלבד , במידה המרבית המותרת על פי חוק .

7.      מגבלות אלו אינן מתיימרות להגביל אחריות שאינה ניתנת להחרגה על פי החוק באזור השיפוט שבו השירותים ניתנים לך בפועל .

8.      ביחס לכל התביעות , נותן השירות והחברה לא יהיו אחראים לפצות את הלקוח על כל עיכוב בהחלפה או תיקון העבודה / חלקים או בהערכת התביעה של הלקוח כראוי .

 

  1. שימוש בפלטפורמה

 

  1. רישיון

בכפוף לעמידתך באמור בתנאי שימוש אלו , החברה מעניקה לך רישיון מוגבל , לא בלעדי , לא ניתן להעברה , ניתן לביטול לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה : ( א ) לגשת ולהשתמש בפלטפורמה במכשיר האישי שלך אך ורק בקשר לשימושך בשירותים ; ( ב ) להשתמש בכל תוכן , מידע וחומרים קשורים שעשויים להיות זמינים באמצעות השירותים , בכל מקרה אך ורק לשימושך האישי . כל הזכויות שלא הוענקו במפורש בזאת שמורות לחברה ולמעניקי הרישיון של החברה ( אם ישנם ).

  1. הגבלות

( א ) אין לבצע כל שימוש לא חוקי או לא מורשה באתר , לרבות העתקה , הפצה , שכפול , הצגה או שימוש לכל מטרה אחרת ובכל מדיה פרסומית אחרת במי מהתכנים המוצגים באתר , לרבות באמצעות טכניקות מסגור (" Framing "), סריקת מידע, כריית מידע, ו/או אחזור אוטומטי או איסוף של מידע מתוך האתר ( Automated Data Mining Tools, Crawlers ), בין אם פורסמו ע"י החברה ובין אם ע"י מפרסמים ו/או בעלי עסקים אחרים מטעמה, ללא אישור מראש ובכתב החברה; (ב) אין לעשות כל שימוש שעלול לפגוע בפעילותה התקינה והסדירה של הפלטפורמה ו/או במי מהמשתמשים בה ו/או בזכויותיהם; (ג) אין לקשר ב"קישור עומק" – (" Deep Linking ") לדפים, כתבות או תכנים מתוך האתר אלא לדף הבית של האתר או לדפים אחרים באתר ובלבד שהם יוצגו במלואם, כפי שהם נגישים לשימוש וצפייה באינטרנט (לרבות עם כתובת ה- URL של האתר); (ד) אין לקשר לאתר מכל אתר אחר בעל תוכן לא חוקי או לא מוסרי.

  1. שירותים ותכנים של צד שלישי

השירותים עשויים להיות זמינים או נגישים בקשר לשירותים ותכנים של צד שלישי (כולל פרסום) שהחברה לא ניהלה ואין לה שליטה עליהם. אתה מאשר כי תנאי שימוש ומדיניות פרטיות שונים עשויים לחול על השימוש שלך בשירותים ותכנים של צד שלישי כאלה. אתה מודע לכך שהחברה אינה מאשרת שירותים ותכנים של צד שלישי כאלה ובשום מקרה לא תהיה החברה אחראית או מחויבת לכל מוצרים או שירותים של צדדים שלישיים כאלה. בנוסף, Apple Inc., Google, Inc., Microsoft Corporation יהיו מוטבים צד שלישי לחוזה זה אם אתה ניגש לשירותים באמצעות יישומים שפותחו עבור מכשירים ניידים המופעלים על ידי Apple iOS, Android, Microsoft Windows , בהתאמה. מוטבים צד שלישי אלה אינם צדדים לחוזה זה ואינם אחראים למתן או תמיכה בשירותים בכל דרך שהיא. הגישה שלך לשירותים באמצעות מכשירים אלה כפופה לתנאים שנקבעו בתנאי השירות של המוטבים צד שלישי הרלוונטיים שהוזכרו לעיל. החברה אינה קשורה ל- Apple Inc., Google, Inc., Microsoft Corporation ו/או לכל יצרן של מכשירים שונים הכוללים את מערכות ההפעלה או התוכנה של הישויות הנ"ל.

  1. בעלות

השירותים וכל הזכויות בהם הם ויישארו רכושה של החברה או רכושם של מעניקי הרישיון של החברה ( אם ישנם ). בשום מקרה , אלא אם הוסכם אחרת בכתב על ידי החברה , תנאים אלו או השימוש שלך בשירותים לא יעניקו לך זכויות כלשהן : ( א ) בשירותים או בקשר אליהם למעט הרישיון המוגבל שניתן לעיל ; או ( ב ) להשתמש או להתייחס בכל דרך לשמות החברה , לוגואים , שמות מוצרים ושירותים , סימנים מסחריים או סימני שירות של החברה או של מעניקי הרישיון של החברה . החברה תגן על כל זכויותיה לבעלות .

  1. שימוש בשירותים

 

  1. חשבונות משתמש

עליך להירשם ולשמור על חשבון משתמש פעיל (" משתמש " או " חשבון משתמש ") כדי להשתמש ברוב ההיבטים של השירותים . עליך להיות לפחות בן 18 כדי לקבל משתמש . רישום משתמש מחייב אותך לספק לחברה מידע אישי מסוים , כגון שמך , מספר הטלפון הנייד שלך וגילך , כדי להמשיך להשתמש בשירותים , אתה מסכים לשמור על מידע מדויק , מלא ועדכני בחשבון המשתמש שלך . ככל ולא תשמור על מידע מדויק , מלא ועדכני בחשבון המשתמש , עלולה להיחסם גישתך לשימוש בשירותים או לסיום התקשרותך עם החברה על ידה . אתה אחראי לכל פעילות המתרחשת תחת חשבון המשתמש שלך , ולכן אתה מסכים לשמור על אבטחת וסודיות שם המשתמש והסיסמה שלך בכל עת . אלא אם כן הותר אחרת על ידי החברה בכתב , אתה רשאי להחזיק רק משתמש אחד . החברה עשויה לסיים תנאים אלו ואת מערכת היחסים איתך בגין כל הפרה של תנאים אלו .

  1. התנהגות ודרישות ספציפיות

השירות אינו זמין לשימוש למי שגילו מתחת 18. אינך רשאי לאשר לצדדים שלישיים להשתמש בחשבון המשתמש שלך , ואינך רשאי לאפשר לאנשים מתחת לגיל 18 לקבל שירותים מנותני שירות אלא אם הם מלווים על ידך . אתה מסכים בזאת לשפות , להגן ולשמור על החברה ועל נותני השירות מפני כל תוצאות הנובעות מהחלטתך לאפשר לאדם מתחת לגיל 18 להשתתף בשירותים . אינך רשאי להקצות או להעביר את חשבון המשתמש שלך לכל אדם או ישות אחרת . אתה מסכים לציית לכל החוקים החלים בעת השימוש בשירותים , ואתה רשאי להשתמש בשירותים רק למטרות חוקיות . לא תגרום למטרד , אי נוחות , או נזק לרכוש , בין אם לנותן השירות או לכל צד אחר , בשימושך בשירותים .

  1. הסכמה לקבלת הודעות

אתה מסכים כי השירותים עשויים לשלוח לך הודעות טקסט ( SMS ) ו/או וואטסאפ ( Whatsapp ) ו/או דואר אלקטרוני (להלן יחד: "הודעות מידע") מידעיות, כולל מנותני שירות, כחלק מהפעילות העסקית הרגילה של השימוש שלך בשירותים. אתה גם מסכים לקבל הודעות טקסט ( SMS ) מהחברה בנוגע לשירותים חדשים זמינים ומבצעים מיוחדים. אם בכל עת תחליט שאינך רוצה לקבל הודעות טקסט ( SMS ) מהחברה, תוכל לבטל את קבלת הודעות המידע אלו על ידי משלוח הודעת ביטול לחברה במספר הטלפון: 0533062772. אתה מאשר כי ביטול קבלת הודעות המידע עשוי להשפיע על השימוש שלך בשירותים.

  1. תשלום עבור שירותים

התשלום עבור השירותים יעשה בהתאם למחירון המתפרסם באתר. מובהר בזאת כי המחירים המתפרסמים באתר מהווים טווח לדמי השירות (כהגדרת מונח זה להלן) וייתכנו שינויים בהתאם לאופי השירות המבוקש והחומרים הנדרשים עבורו. בהתאם לנסיבות העניין, אתה תקבל הצעת מחיר סופית מנותן השירות ולך שיקול הדעת הבלעדי האם לקבל את הצעת המחיר של נותן השירות או לאו.

מבלי לגרוע מכלליות האמור, שעת עבודה של נותן שירות בהגדרת תפקיד של הנדמן תהיה מאתיים וחמישים שקלים חדשים (250 ₪). החיוב עבור שעת עבודה ראשונה של נותן שירות או חלק ממנה יהיה מאתיים חמישים שקלים חדשים. כל זמן מעבר לשעה הראשונה, יחויב בפעימות של חצאי שעה (קרי, בעלות של מאה עשרים וחמישים שקלים חדשים (125 ₪)). החברה רשאית לשנות את התערפים לפי שיקול דעתה. התעריפים המעודכנים יתפרסמו באתר החברה ועליך להתעדכן באתר החברה בטרם הזמנת השירות המבוקש. התעריפים השעתייםלא כולל עלות החומרים לביצוע העבודה, לפני תחילת העבודה במידה ויידרשו חומרים לביצוע העבודה יעדכן נותן השירות את הלקוח על התוספת בעלות של חומרי העבודה בנוסף לתחשיב שעת העבודה .

בנוסף לכך במחירים של נותן שירות בהגדרה של הנדמן תינתן אפשרות ללקוח לקבל מחיר פיקסשלא לפי תחשיב שעות עבודה ,לפני תחילת העבודה של נותן השירות הנדמן וככול שתהיה הסכמה בין הצדדים יפעלו לפי מתווה זה . ( במחיר פיקס כלול עלות החומרים הדרושים לביצוע העבודה ) הצדדים יקבלו הסכמה לפני תחילת העבודה על אופן החיוב , האם לפי שעת עבודה או מחיר פיקס .

גובה התשלום לשאר נותני השירותים שלא בהגדרה של הנדמן יהיה לפי המחיר שיקבע בין נותן השירות ללקוח

מובהר בזאת כי המחירים המופיעים באתר הם המחירים הסופיים וכוללים מע"מ.

אתה מבין ומסכים כי השימוש בשירותים כרוך בתשלומים על ידך עבור השירותים שאתה מקבל מנותני שירות (" דמי שירות "). לאחר קבלת שירותים מנותן שירות עקב השימוש שלך בפלטפורמה , דמי השירות ישולמו על ידך באחת משתי הדרכים הבאות :

  1. דמי השירות ישולמו על ידך ישירות לנותן השירות כנגד חשבונית שיוציא לך נותן השירות ללקוח . בהתאם להנחיות מוקד השירות לפני ביצוע העבודה .
  2. דמי השירות ישולמו על ידך ישירות לחברה כנגד חשבונית שתוציא לך החברה , בהתאם להנחיות מוקד השירות לפני ביצוע העבודה .

במידה והתשלום יתבצע ישירות לחברה , מובהר בזאת כי החברה משמשת כסוכן גביית תשלומים מוגבל של נותן השירות , תוך שימוש באמצעי התשלום המועדף שבחרת בעת יצירת או שינוי חשבון המשתמש שלך , ותשלח לך קבלה בדוא " ל בסוף כל מפגש . מובן ומוסכם כי תשלום דמי השירות בדרך זו ייחשב כתשלום שנעשה ישירות על ידך לנותן השירות . החיובים יכללו את כל מיסים חלים כנדרש על פי חוק . דמי שירות ששולמו על ידך הם סופיים ולא ניתנים להחזרה , אלא אם כן נקבע אחרת על ידי החברה לפי שיקול דעתה הבלעדי . בעוד שאתה שומר לעצמך את הזכות לבקש דמי שירות נמוכים יותר מנותן שירות עבור שירותים שקיבלת מנותן שירות , החברה תגיב בהתאם לכל בקשה מנותן שירות לשנות את דמי השירות עבור שירות מסוים . חשבונית מס תוצא על שמך .

אתה מבין ומסכים כי ( א ) כל החיובים הם מיידיים ו -( ב ) התשלום יבוצע על ידי החברה באמצעות אמצעי התשלום המועדף שבחרת בעת יצירת או שינוי חשבונך או מיד בתום קבלת השירות ישירות לנותן השירות .

החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע , להסיר ו / או לשנות חיובים עבור כל היבט של השירותים בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה . החברה תשתמש במאמצים סבירים להודיע לך על חיובים שעשויים לחול , בתנאי שאתה תהיה אחראי לחיובים שנגרמו תחת חשבונך ללא קשר למודעותך לחיובים כאלה או לסכומם . החברה עשויה מעת לעת לספק למשתמשים מסוימים הצעות קידום והנחות שעשויות לגרום לחיובים שונים עבור אותם שירותים או שירותים דומים , ואתה מסכים כי הצעות קידום והנחות כאלה , אלא אם כן הוצעו גם לך , לא ישפיעו על השימוש שלך בשירותים או על החיובים החלים עליך . אתה רשאי לבחור לבטל את בקשתך לשירותים ממקצוען צד שלישי בכל עת לפני הגעתו של מקצוען הצד השלישי .

חשבוניות שלא שולמו עשויות לגרור הליכי גבייה לרבות , ריבית פיגורים , עיקולים והליכי הוצאה לפועל ודרישת תשלום הוצאות גבייה . אתה מאשר בזאת כי החברה יכולה להעריך דמי איחור של 150 ₪ ( מאה חמישים שקלים חדשים ) לכל תשלום על הזמנת שירות עם השלמת השירות אם החשבונית לא שולמה תוך 30 יום .

  1. ביטול הזמנה

הנך רשאי/ת לבטל את הזמנתך החל מביצוע ההזמנה ועד עשרים וארבע (24) שעות לפני מועד הביצוע (להלן: "תקופת הביטול") ללא חיוב. מועד מאוחר יותר יגרור חיוב של מאה חמישים שקלים חדשים (150 ₪).

תוכל/י לבטל את הזמנתך באמצעות משלוח הודעת ביטול במקום באמצעות וואטסאפ ( whatsapp ) למספר 0533062772, ובלבד שההודעה נמסרה לחברה בתוך תקופת הביטול .

החברה תהא רשאית לבטל את הזמנתך, כולה או חלקה, בהתקיים התנאים הבאים:

  1. אם נפלה באתר טעות סופר כלשהי לגבי ההזמנה;
  2. אם יתברר כי ביצוע ההזמנה היה כרוך בביצוע פעילות לא חוקית או מנוגדת לתנאי השימוש על ידי הלקוח/ה ו/או צד שלישי כלשהו.

הודעה על ביטול ההזמנה ע"י החברה תימסר באמצעות משלוח הודעת טקסט ( SMS ), וואטסאפ ( whatsapp ) או דואר אלקטרוני, בהתאם לפרטים שסופקו על ידך בעת רישומך לאתר.

בוטלה הזמנתך כאמור, החברה לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר או עקיף, תוצאתי או מיוחד שיגרם.

נותן השירות רשאי לבטל הזמנה רק במקרים של כוח עליון או אם הלקוח אינו נמצא במקום בעת קבלת השירות או שהלקוח מסרב לאפשר גישה לביצוע השירות. במקרה של ביטול בשל כוח עליון, הלקוח יקבל הודעה מראש (ככל הניתן) והחזר מלא במידה ושילם מקדמה על החשבון.

. דירוג איכות השירות

בסיום כל עבודה, הלקוח יקבל פנייה לדרג את נותן השירות. דירוגים אלו משמשים את החברה לשיפור השירות. לקוח שאינו משתף פעולה בתהליך הדירוג עלול להיות מוגבל בגישה לשירותים עתידיים.

  1. מניעת השימוש בפלטפורמה והפסקת החברות

החברה רשאית למנוע ממך את קבלת השירותים באמצעות הפלטפורמה או את השתתפותך בכל פעילות שמתבצעת באמצעות הפלטפורמה, בין באופן זמני ובין לצמיתות, בין באופן מלא ובין באופן חלקי, וכן להחליט על הפסקת המשתמש שלך, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, ללא הנמקה וללא מתן הודעה על כך מראש, וזאת בין היתר, בגין אחת או יותר מהסיבות הבאות:

  1. הפרת את תנאי השימוש;
  2. החברה סבורה כי בצעת או שהנך עתיד/ה לבצע מעשה בלתי חוקי או להפר את הוראות הדין, בפלטפורמה או באמצעותה;
  3. ביצעת מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע בפעילותו התקינה של הפלטפורמה, ו/או מי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם;
  4. עשית שימוש בפלטפורמה כדי להטעות אדם אחר או כדי לגרום לפגיעה באתר או בצדדים שלישיים כלשהם;
  5. מסרת פרטים מטעים או לא נכונים;
  6. אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי; ו/או
  7. מכל סיבה אחרת, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה.
  1. שיפוי

אתה מסכים לשפות ולשמור על החברה ועל חבריה , בעלי המניות , הבעלים , נושאי המשרה , הדירקטורים , העובדים והסוכנים שלה , מפני כל תביעות , דרישות , הפסדים , חבויות והוצאות ( כולל שכר טרחת עורכי דין ), הנובעים או בקשר ל : ( א ) השימוש שלך בשירותים ; ( ב ) הפרה של כל אחד מהתנאים הללו על ידך ; ( ג ) השימוש של החברה בתוכן שסופק על ידך ; או ( ד ) הפרתך את זכויותיו של כל צד שלישי , כולל נותן שירות .

  1. הגשת תלונות

אתה רשאי להגיש תלונה על השירות באמצעות מוקד השירות . מוקד השירות יענה על כל תלונה תוך שלושה (3) ימי עסקים ויעשה כל מאמץ לבירור התלונה ולמציאת פתרון הולם .

  1. יישוב סכסוכים

 

  1. בוררות . אתה מסכים שכל סכסוך , תביעה או מחלוקת הנובעים או קשורים לתנאים אלו , כולל אך לא מוגבל לסכסוך , תביעה או מחלוקת הקשורים להפרה , סיום , אכיפה , פרשנות או תוקף שלהם או לשימוש בשירותים ( ביחד , " סכסוכים ") ייושבו על ידי בוררות מחייבת בינך לבין החברה . בנוסף , אלא אם כן הוסכם בכתב על ידי כל הצדדים להיות מחויבים , הבורר לא יכול לאחד תביעות של יותר מאדם אחד . סעיף 9 זה יישאר בתוקף לאחר כל סיום של תנאים אלו .
  2. כללי הבוררות והחוק החל . הבוררות המפורטת בתנאים אלו תהיה כפופה לחוק הבוררות , תשכ " ח -1968. הבורר יהיה כפוף להוראות הדין המהותי , אולם הוא לא יהיה כפוף לסדרי הדין ולדיני הראיות .
  3. תהליך הבוררות . צד שמעוניין להתחיל בבוררות חייב לספק לצד השני דרישה כתובה לבוררות . הצדדים ינסו בתום לב לבחור ולהסכים במשותף על בורר וכללים ונהלים לניהול הבוררות . ככלל , מוסכם כי כברירת מחדל , בבוררות בין החברה לבין לקוח הבורר יהיה מנהל השירות האישי , אלא אם הלקוח יבקש אחרת וזהות הבורר האחר תהיה מוסכמת על כל הצדדים . אם הצדדים אינם יכולים להסכים על זהות הבורר , אזי הבוררות תנוהל על ידי בורר ניטרלי יחיד שייבחר על ידי יו " ר לשכת עורכי הדין , בהתאם לכללי לשכת עורכי הדין .
  4. מיקום הבוררות והליך . אלא אם כן אתה והחברה מסכימים אחרת בכתב , ( א ) תנאים אלו יהיו כפופים ויפורשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל באופן בלעדי , למעט כללי המשפט הבינלאומי הפרטי שלה , ו -( ב ) הסמכות הבלעדית של הבוררות תהיה במדינת ישראל . הבורר יאפשר הליכי גילוי מספיקים , כולל גישה למסמכים חיוניים ולעדים , כדי לספק עקרונות של הליך הוגן . הבורר רשאי להעניק כל סעד או הקלה זמינים על פי החוק החל בהליך משפטי לרבות מתן פסקי דין חלקיים ו / או זמניים וכן סעדים זמניים , צווי עשה וצווי מניעה .
  5. החלטת הבורר . לאחר השלמת הבוררות , הבורר יגיש החלטה בכתב , המפרטת את הממצאים העובדתיים והמסקנות המשפטיות שעליהן מבוססת ההחלטה ; לפי שיקול דעתו , הבורר רשאי לפסוק הוצאות כפי שנקבע על פי החוק החל . כל צד יהיה רשאי לפנות אל בית המשפט בבקשה לאישור פסק הבוררות , במועדים ובאופן הקבועים בדין .
  6. הוצאות . הצדדים מסכימים כי , ללא קשר למה שהדינים החלים על הבוררות קובעים בנוגע להוצאות או עמלות הבוררות , כל צד יישא בהוצאותיו בקשר לבוררות . עד להחלטה אחרת של הבורר , יישאו הצדדים בשכר טרחתו ובהוצאות הבוררות למיניהן בחלקים שווים ; הבורר יהא רשאי להשית בהכרעתו את מלוא הוצאות הבוררות , כולל שכר טרחתו , על מי מהצדדים .

10. שונות

  1. הדין החל . תנאים אלו כפופים ומפורשים בהתאם לחוקי מדינת ישראל , ללא מתן תוקף לכללי המשפט הבינלאומי הפרטי .
  2. הודעה . החברה עשויה לתת הודעה באמצעות הודעה כללית על השירותים , דואר אלקטרוני לכתובת הדוא " ל שלך בחשבונך , או באמצעות תקשורת כתובה שנשלחה בדואר לכתובתך בחשבונך . הודעה כזו תיחשב כנמסרה לאחר 48 שעות ממועד המשלוח או הפרסום או 12 שעות לאחר השליחה ( אם נשלחה בדוא " ל ). אתה רשאי לתת הודעה לחברה , כאשר הודעה כזו תיחשב כנמסרה כאשר התקבלה על ידי החברה , בכל עת בדואר רשום למשרדי החברה בכתובת : מושב עבדון דואר נא גליל מערבי מיקוד 25260 רחוב הזית 44 א .
  3. כללי . החברה רשאית להמחות תנאים אלו ללא הסכמתך ל : ( א ) חברה בת או שותפה ; ( ב ) רוכש של מניות , עסק או נכסים של החברה ; או ( ג ) יורש במיזוג . כל המחאה נטענת בניגוד לסעיף זה תיחשב כבטלה ומבוטלת . אין יחסי שותפות , שותפות , עבודה או סוכנות קיימים בינך , החברה או כל נותן שירות כתוצאה מההסכמים הכלולים בתנאים אלו או השימוש שלך בשירותים . אם כל הוראה בתנאים אלו תיחשב כבלתי תקפה או בלתי ניתנת לאכיפה , הוראה כזו תימחק וההוראות הנותרות ייאכפו במלוא המידה המותרת על פי חוק . כשלון החברה לאכוף כל זכות או הוראה בתנאים אלו לא ייחשב או יפורש כוויתור על זכות או הוראה כזו אלא אם כן הוכרה והוסכמה על ידי החברה בכתב .